Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie.

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będę przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpocznę proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

  

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

  

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie osobiście, po wcześniejszym umówieniu dnia i godziny odbioru. Umówić się możesz telefonicznie 698-110-544 lub mailowo pkonecki1@interia.pl Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Adres odbioru Poznań, Osiedle Oświecenia 65/11.

 

 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Do każdej transakcji wystawiane są paragony fiskalne. Na życzenie klienta wystawiam fakturę bez VAT (nie jestem płatnikiem podatku VAT). W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się ze mną jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 698-110-544.

  

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się ze mną jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 698-110-544.

  

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Przesyłki wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej można śledzić na stronie operatora pocztowego po wpisaniu numeru przesyłki.

  

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie mojego sklepu posiadają roczną gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

  

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się ze mną pod numerem telefonu: 698-110-544.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

  

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 Tak, klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Odstąpienie od umowy musi zostać dokonane na piśmie lub w formie maila. Klient może skorzystać z załącznika nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U 2014, poz.827 z 30 maja 2014r), można też samemu napisać pismo korzystając ze sformułowania

....................., dnia.....................

miasto i data

dane kupującego (imię i nazwisko oraz adres)

dane sprzedającego (Galeria Gracja Anna Panieńska - Konecka, Osiedle Oświecenia 65/11, 61-209 Poznań)

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego produktu .................................. (nazwa produktu) zakupionego w dniu.............. (data zakupu), otrzymanego w dniu ..................(data otrzymania przesyłki) w sklepie internetowym Galeria Gracja Anna Panieńska - Konecka, Osiedle Oświecenia 65/11, 61-209 Poznań. Zwrot proszę przelać na konto...................................... (numer rachunku bankowego i dane właściciela).

...................... (podpis - tylko w wersji pisanej)

 

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży należy przedmiot listem poleconym odesłać na adres firmy Galeria Gracja Anna Panieńska - Konecka, Osiedle Oświecenia 65/11, 61-209 Poznań wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura).

Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl